Tájékoztató a versenypiaci ügyfelek előre fizetős villamos energia fogyasztásmérők feltöltéséről
Ügyfeleink számára telefonos ügyfélszolgálaton keresztül biztosítjuk az előre fizetős villamos energia fogyasztásmérő feltöltésének lehetőségét. A feltöltésre bankkártyás, vagy átutalásos befizetéssel van lehetőség. A feltöltést munkatársainknál tudják elindítani munkanapokon 8 és 16 óra között.
Technikai szünet egyes előre fizetős villamos energia fogyasztásmérők feltöltésében
2023. január 1-jén és 2-án technikai okok miatt nem lehetséges az előre fizetős gázmérők feltöltése azon ügyfelek számára, akik 2023. január 1-jétől lettek az MVM Next versenypiaci ügyfelei.
Az előre fizetős villamos energia fogyasztásmérő feltöltésének feltételei:
- A mérők feltöltését kizárólag telefonos ügyfélszolgálaton kezdeményezhetik, melyhez a feltöltendő mennyiség (kWh) vagy összeg, a mérőóra gyártási száma vagy STS azonosítója, valamint e-mail cím megadása szükséges.
- Naponta egy alkalommal lehetséges feltöltést kezdeményezni.
- Napi minimum feltöltés mennyisége: 30 kWh / feltöltés.
- Napi maximum feltöltés mennyisége: 500 kWh / feltöltés
- Az előre fizetős villamos energia fogyasztásmérő esetében indokolt a fogyasztásmérőben levő villamosenergia-mennyiséget a mérő kijelzőjén figyelemmel követni és az újabb feltöltést időben elvégezni, főleg akkor, ha bankkártyás befizetés helyett átutalással kívánják a szolgáltatás ellenértékét kiegyenlíteni.
- Feltöltésre kizárólag a lejárt fizetési határidejű számlák teljes körű kiegyenlítése után van lehetőség.
- Feltöltéskor a felhasználó bizonylatot (proforma számla) kap, melyen szerepel a vásárolt villamos energia mennyisége és értéke. A vásárlásról utólag állítjuk ki és küldjük el a számlát.
- Bankkártyás befizetés esetén a tranzakció elvégzéséhez regisztrálni szükséges a szerződött ügyfeleink számára elérhető online ügyfélszolgálaton (www.hazaienergia.hu).
- Banki átutalás esetén – amennyiben ezt a fizetési módot választják – a vásárolt villamosenergia-mennyiség (kWh) feltöltése nem azonnali. Az átutalást a K&H Banknál vezetett 10402142-49575549-53551065 bankszámlaszámra, a bizonylatszámra történő hivatkozással van lehetőségük megtenni. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy banki átutalás választása esetén az átfutási idő 2 munkanap.
A villamosenergia mérő meghibásodását az illetékes elosztónál kell bejelenteni.
A feltöltéssel kapcsolatos esetleges további kérdésével, problémájával forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Előre fizetős villamos energia fogyasztásmérők telefonos ügyfélszolgálata: +36 1 9222 922.